14 Haziran 2014 Cumartesi

Mimlendim

Herkese Merhaba 

Çok sevdiğim bloggerlardan Mehtap geçenlerde beni mimlemiş çok teşekkür ederim, onun güzel paylaşımlarını görmek için buradan  Tık Tık .... :) 

1- Blog açma hikayeniz nedir?

Aslında hiç tasarlanmış birşey değildi, blog yazıları okurken bir anda kendimi blog açmış buldum :)

2- Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?


Kedilere ve makyaja olan ilgimden dolayı sanırım. Blog oluşturken kucağımda kedim vardı bir anda Kedili Makyaj olsun dedim.

3- Hangi mevsimi seversiniz?

Tam bir yengeç  burcuyum ve dolayısıyla tam bir kış insanıyım.

4- Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor? 

Kesinlikle mutluluğu ve romantizmi.

5- Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mı?

Eyeliner tabi ki..

6- Blog yazmak sana ne kazandırdı?

Değerli insanlarla tanışmamı ve paylaşma hissinin güzelliğini.

7- Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?

 Kitap okumayı daha çok seviyorum sanırım.

8- Şiir mi yoksa roman yada hikaye mi?


Şiir okumayı daha çok seviyorum.

9- En çok etkilendiğin film?

Kesinlikle 'Hatchi' sanırım bugüne kadar beni en çok ağlatan ve üzerinden haftalar geçmesine rağmen aklıma her geldiğinde ağlamaklı olduğum film.

10- Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?

Şu an öğrenciyim ve çok rahatım sanırım iş hayatına girince öğrenciliği özleyeceğim .)

11- Kitap okumak mı film izlemek mi? 

Ayrım yapamam ikisini de çok seviyorum.

12- Hangi tür kitaplar ya da filmler?

Şiir kitapları  ve dram ağırlıklı sanat filmleri seviyorum.

13- Klasik giyinmek mi yoksa spor mu?


Ruh halime göre değişiklik oluyor ama genelde klasik.

14- Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?


Ruj ve eyeliner :)

15- En sevdiğiniz yemek nedir?

Chicken fettucine alfredo ve köri soslu tavuk kuşkusuz :)

16- En sevdiğin diziler?


Tabi kii benim için efsane olan diziler Breaking Bad ve Mad Men diğerleri ise Dexter ve Shameless.

17- Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?


Dünyadaki huzuru sağlamak olurdu sanırım.

18- Hasta olmanın en kötü yanı nedir?


Başımın patlıycak kadar ağrıması ve burnu silmekten tahriş etmek :)

19- Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?

Alınacaklar hiç bitermi :) Nude tonlarda bir ruj, kapatıcı, kedime tasma ve şu sıralar deli gibi istediğim Estee Lauder Mad Men serisi.

20- İlk aldığın makyaj malzemesi?

Maybelline siyah göz kalemi.


Benden bu kadar :) 


Vee işte benim mimlediklerim;

Dafin Yaprağı 
Makyaj Kitabı 
Işıl Işıl Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder