27 Nisan 2014 Pazar

Avon Soyulabilen Arındırıcı Jel ( Siyah noktalar için )

Merhaba uzun zamandır kullandığım ve gerçekten fayda gördüğüm bu ürünü sizinle paylaşmak istedim. Yağlı bir cilt yapısına sahip olduğum için sivilceler ve siyah noktalarla başım dertte, her türlü siyah nokta bantlarını denedim uzun süreli kullandım ama beni bu zamana kadar en çok tatmin eden Avon soyulabilen arındırıcı jel oldu.

avon soyulabilen maske nasıl kullanılır 


Ufacık bir ambalajı var ama sadece T bölgesi ve çeneme uyguladığımdan 2,5 ay civarı gidiyor. Aslında işlevi siyah nokta bantlarıyla aynı ama siyah nokta bantlarından daha çok işe yarıyor.

Kıvamı bu şekilde : 

Avon soyulabilen siyah nokta temizleyici maske

Yoğun kıvamlı mentol kokulu jel, kokusuna bayılıyorum :) Siyah nokta olan bölgeye kalın bir tabaka halinde sürüp 20-25 dakika bekliyorum daha sonra tamamen kuruyan jeli yavaşca siyah nokta bandını çeker gibi dikkatli bir şekilde soyuyorum. Yüzünüzde kalıntı kalmaması için tamamen kurumasını beklemek gerekiyor, aksi taktirde yapış yapış jel parmaklardan çıkarmak ölüm oluyor :) 

Bu da açıklaması :

avon soyulabilen maske


Haftada bir duştan çıktıktan sonra uyguluyorum ve sonuç harika!
  • Cildimi siyah noktalardan arındırıyor
  • Uyguladığım yer yumuşacık oluyor ve fazla yağı alıyor
  • Cildimi daha temiz gösteriyor
  • Kokusu ve içerisindeki mentol cildimi rahatlatıyor.            
Çok pratik ve uygun fiyatlı bir ürün, ben bu ay 9 TL ye aldım. Sizin önerebileceğiniz siyah nokta çözümleri varmı :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder