26 Nisan 2014 Cumartesi

Mini Avon Alışverişim

Merhabalar geçen ay biten sürekli kullandığım ürünlerin yenilerini almak için sipariş vermiştim ve denemek için bir kaç sey daha aldım ve  paylaşmak istedim :)

avon

Avon Clearskin Professional Soyulabilen Arındırıcı Jel:  Daha öncede bir kutu  bitirmiştim cildimi siyah noktalardan arındırıp ferahlatmasına bayılıyorum yazısı yakında.

Avon Clearskin Akneye Meyilli Ciltler için 2'si 1 Arada Bakım Losyonu & Nemlendirici : Merak edip aldığım ürünlerden bir tanesi düzenli kullanıp blog'da yorumlayacağım :)

Avon Çift Uçlu Siyah Nokta Görünümünü Temizleyici Çubuk: yabancı bloggerda görüp feci merak ettiğim ama hiç bir yerde bulamadığım bir üründü sonunda kavuştuk :) yazısı yakında blog'da.

Avon Eyeliner fırçası : Bloglardan okuduğum kadarıyla güvenip sipariş vermiştim, bugun ilk kez kullandım özellikle kuyruklu eyeliner yapımında oldukça başarılı.

Avon Kapatıcı Fırçası : Öylesine merak edip aldım ama keşke almasaydım diyorum kendime, çok sert ve göz altına kapatıcı uygularken zor oluyor. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder